Цей міцний й ароматний напій може допомогти захистити питущих людей від різних захворювань печінки, викликаних споживанням алкоголю. Такі дані нового дослідження, проведеного американськими вченими.
Люди, що випивають хоча б одну чашку кава в день, на 20 % менш піддані ризику одержати цироз печінки в результаті алкогольних узливань, пише газета Guardian.
Люди, які випивають дві або три чашки кава в день, знижують ризик підірвати власну печінку на 40 %. А в тих, хто без кава просто жити не може й кожен прийом їжі супроводжує чашечкой тягучої гіркуватої вологи (мова йде про 4 і більше чашок кава в день), в 80 з 100 відсотків випадків не зароблять ніяких захворювань печінки.
Дослідники з Kasier Permanente у Каліфорнії, як думають, провели саму масштабну роботу про зв'язок кава з таким захворюванням як цироз печінки.
Автор роботи, Артур Л. Клацки, відзначає: "Кава, як представляється, дає організму деякі захисні властивості проти алкогольного цирозу печінки, і, чим більше кава людина споживає, тим менше він ризикує занедужати або вмерти від цього захворювання".
Показово, що чай, що також містить у своєму складі кофеїн, зовсім не рятує від цирозу. А це значить, що захистом для печінки виступає якийсь інший кавовий компонент, а аж ніяк не кофеїн.
І все-таки доктор Клацки робить важливе додавання: "Наше дослідження - це не рекомендація для алкоголіків пити більше кава... Існує й інша велика шкода, що заподіюють організму ті, хто зловживає алкоголем, страждає адже не одна тільки печінка".
Инфо3
| Сайт разработан: 2007-2008 | Клуб семейной медицины "Небокрай" | При использовании публикаций с нашего ресурса обратная ссылка обязательна |