Американські вчені з'ясували, що багата овочами їжа запобігає скупченню жирів у кров'яних посудинах і перешкоджає виникненню атеросклерозу.
Протягом 4 місяців дослідники спостерігали за лабораторними мишами, яким надавалися різні типи дієти. Варто відзначити, що лабораторні миші дуже піддані атеросклерозу. За результатами дослідження, серед мишей, чия їжа була багата овочами, зміст жирів у посудинах було нижче на 38%.
Керівник дослідження Майкл Адамс із гордістю заявив, що раніше споживання свіжих овочів уважалося корисним лише для збереження фігури, то дане дослідження доводить і медичний ефект овочів на організм людини.
Медики рекомендують людям з'їдати в день, щонайменше, 5 овочів або фруктів, підкреслюючи що найбільш корисними є плоди із зеленою або жовтою оболонкою.
Инфо3
| Сайт разработан: 2007-2008 | Клуб семейной медицины "Небокрай" | При использовании публикаций с нашего ресурса обратная ссылка обязательна |