Уживання кава знижує ризик захворювання цукровим діабетом.
У дослідженні, проведеному Інститутом жіночого здоров'я, у штаті Айова, у період з 1986 по 1997 рік взяли участь 28 812 жінок.
Результати дослідження показали, що жінки, що вживали кава, мають набагато менше шансів (на 22%) занедужати цукровим діабетом і серцево-судинними захворюванням, чим ті, хто не вживає кава взагалі.
У теж час, аналіз показав, що найкращі результати були досягнуті в жінок, що вживали кава без кофеїну.
За весь період дослідження в 1.418 жінок був диагностирован цукровий діабет.
Инфо3
| Сайт разработан: 2007-2008 | Клуб семейной медицины "Небокрай" | При использовании публикаций с нашего ресурса обратная ссылка обязательна |