Меню

Головна
Новини медицини
Статтi
Лечебне голодання
Народна медицина
Здоровя дiтей
Вагiтнiсть
Косметологiя
Здоровя жiнки
Здоровя чоловiка
Лiки
Дiети
Чай
  Кава рятує від склерозу
Виявляється, кава робить довгостроковий позитивний ефект на людський мозок. Нове дослідження показало, що вживання кава запобігає втраті пам'яті в старості.

Справа в тому, що кофеїн змінює електричний потенціал кліток людського мозку. При цьому блокується дія речовини, відповідального за втрату пам'яті, - аденозина. Це приводить до поліпшення роботи пам'яті й підвищує здатність до навчання. В експериментах перевірявся вплив кофеїну на нейрони мишей.

Доктор Мартін Вругденхил з Університету Бирмингема, у лабораторії якого було зроблене відкриття, заявив, що кофеїн, безумовно, найбільше широко використовуваний препарат, що впливає на психіку людини. В експериментах перевірявся вплив кофеїну на нейрони мишей.

Дослідження також показало, що кофеїн підсилює увагу, активізує діяльність кори головного мозку й прискорює обробку інформації.

Однак учені попереджають, що надмірне вживання кава може привести до безсоння й шкодить серцево-судинній системі. Тому вченим має бути відокремити позитивний вплив напою на людський організм від його руйнівного впливу.

  | Розробка сайту: 2007-2010 | Клуб сiмейноii медицини "Небокрай"