Учені миру вже не раз говорили про корисні якості червоного вина. Недавно дослідники з Мічигану знайшли ще одне. Як показали дослідження, помірне вживання цього напою допомагає запобігти глухоті в літньому віці. Подібними властивостями володіють також зелений чай й аспірин.
Вся справа в антиоксидантах, які втримуються в червоному вині, які зменшують шкода, наносимый апарату слуху шумом й антибіотиками. Експеримент, проведений доктором Шахтом і його командою, показав, що щоденне вживання антиоксиданту "резвератрола", що втримується в провині, знижують ризик глухоти на 75%.
"Я впевнений, що немає ніякої шкоди в тім, щоб збільшити споживання червоного вина або зеленого чаю", - заявив учений в інтерв'ю журналу New Scientist.
Инфо3
| Сайт разработан: 2007-2008 | Клуб семейной медицины "Небокрай" | При использовании публикаций с нашего ресурса обратная ссылка обязательна |