|
|
| Горілка з дієтичним напоєм - подвійний удар
|
|
Міцні алкогольні напої, змішані з дієтичною "Кока-Колою", "Спрайтом" і т.п., сп'яняють куди швидше, ніж горілка або скроні в чистому виді або "у букеті" зі звичайними солодкими напоями. До такого висновку прийшли дослідники з австралійської лікарні "Роял Аделаїда"...
|
|
|
|
| Кава рятує від хвороби Альцгеймера
|
|
Норвезькі вчені прийшли до висновку, що вживання кава зменшує ризик виникнення серцево-судинних захворювань, а також хвороби Альцгеймера й Паркінсона...
|
|
| Червоне вино рятує від глухоти
|
|
Учені миру вже не раз говорили про корисні якості червоного вина. Недавно дослідники з Мічигану знайшли ще одне. Як показали дослідження, помірне вживання цього напою допомагає запобігти глухоті в літньому віці. Подібними властивостями володіють також зелений чай й аспірин...
|
|
| Пийте каву й зміцнюйте серце
|
|
Парадоксальні, з погляду колишніх подань, відкриття вчені роблять чи ледве ні щодня. От і здатність кава благотворно впливати на роботу серця - з того ж ряду. Але, як і всім, тут важлива міра. Хочете підтримати свій "полум'яний мотор"? Тоді обмежтеся однієї - трьома чашечками гіркуватого-ароматного напою в день...
|
|
| Вага немовляти залежить від робочих умов
|
|
Робочі умови можуть збільшити ризик появи немовляти зі зниженою вагою. Один з основних факторів ризику - "плаваючий" графік роботи, затверджують канадські дослідники...
|
|
|
|
| Енергетичний напій привів до народження пятірні
|
Минулого тижня в клініці Орегонского університету медичних наук американка Ронда Форд народила п'ятірню.
Пологи відбулися на 26 тижні вагітності. 3 дівчинки й 2 хлопчики з'явилися на світло за допомогою кесарева перетину...
|
|
|
|
|
|